Trénerek

Pintér Andrea

alakformáló, személyi edzés

  • Sportrehabilitációs tréner
  • Egyéni gerincedző
  • BodyART BASIC trainer
  • TRX Suspension Trainer
  • Fittnes Akadémia Aerobik sportoktató
  • FMS I-II. Szakértő
  • Primal Move szakertő
  • SMRT-CORE trainer
  • Fascia Streching trainer
  • GrandUp
  • IronBox
Specifikumok:
  • Rehabilitáció (FDM, Flossing, Köpölyterápia, Fascia lazító technikák)
  • Alakformáló
  • Step
  • BodyART
  • Táplákozási tanácsadás

Magamról
mottóm: Primum non nocere......először is ne árts! (Hippokratesz)

Pintér Andrea vagyok, sportrehabilitációs tréner, aerobik oktató, személyi edző és táplálkozási tanácsadó. A csoportos órák mellett személyi edzőként is megtaláltok a Fitpoint Mozgásközpontban.

Személyi edzőként fontosnak tartom a vendéggel való közvetlen kapcsolatot, mely által a jó hangulatot is meg tudom teremteni az edzések alatt. A vendégeim célkitűzéseinek elérése mellett elsődleges célom a jó mozgásminták tanítása és rögzítése, az esetleges izületi problémák mozgással való orvoslása és a sportsérülésekből felépülő vendégek mindennapi életbe, sportba való visszatérésének segítése.Kiegészítő terápiaként flossing, FDM, fascialazító technikákat alkalmazok a teljesebb siker és a gyorsabb gyógyulás érdekében.

Fontosnak tartom, hogy a vendégeim felismerjék, hogy egészségesebbek, fittebbek lesznek, ha rendszeresen, helyesen sportolnak és a saját táplálkozásukra is odafigyelnek. Edzéseim nem az eszközök „orgiájával” igyekszem színesebbé tenni, hanem az óra felépítésével, a terhelés hullámoztatásával, a pihenőidők változtatásával.

Szívesen használok súlyzókat, ezek súlya és milyensége – egykezes vagy kétkezes – nagyban függ attól, hogy az adott órának mi a célja: Zsírégetés, erőfejlesztés vagy éppen az izom hypertrófia.
Nem gyakorlatokban, hanem a test egészében gondolkodom, és az óráim igyekszem egymásra építeni. Mivel minden edzésem úgy építem fel, hogy a progresszió és a korrekciós gyakorlatok fontos szerepet kapnak, azért kezdők is bármikor tudnak csatlakozni óráimhoz.
Edzéseim során a legfontosabb dolognak a sérülések megelőzését, a mobilizációt és a korrekciós gyakorlatok beépítését tartom.
Edzéstípusok: zsírégető alakformáló , dinamikus alakformáló, step alakformáló és fightbody alakformáló
Lételemem a tanulás, igyekszem tudásom folyamatosan bővíteni.
Leginkább az egyénre szabott táplálkozás és a sportrehabilitáció foglalkoztat.
Kiemelkedően fontosnak tartom a vendég-edző közötti jó kommunikációt, hogy a vendég jól érezze magát, kikapcsolódjon, és sikerélménnyel távozzon az edzés végén.
Az órarendben hétfőn, kedden, szerdán, csütörtökön és pénteken találtok meg zsírégető, step, dinamikus alakformáló és fightbody alakformáló órákkal.
 

Csetneki Gábor

trx

Világ életemben sportoltam, nagyon sokféle sportágat kipróbáltam, a legtöbb időt, 16 évet vízilabdázással töltöttem. Talán ez is az oka annak, hogy az aktív sport abbahagyása után sok évvel egy olyan eszköz irányába fordultam, amelyik kiválóan alkalmas a csapatsportokat űző sportolók erőnléti felkészítésére. Több mint hat éve tartok TRX edzéseket, 4 éve vagyok SFG Kettlebell instruktor. Sportszakmai szempontból az érdeklődési területem az edzéstervezés, e témakörben már több képzésen is részt vettem, többek között a PWRON csoportos edzéstervezés kurzuson.

A TRX edzéseken az elsődleges célom, hogy az edzésekre ellátogató sportoló jó hangulatban töltse el az edzésidőt, azaz a mozgás és a vidám közösség hatására a napi gondokat elfelejtse. Meggyőződésem, hogy a hétköznapi ember számára a sportnak elsődlegesen stresszoldó, stresszfelejtő célja van még akkor is, ha ez a cél sok esetben meg sem fogalmazódik az illető fejében. Az edzésprogramozás során ugyanolyan fontos célom az emberi alapmozgások, így különösen a húzás, nyomás, guggolás, csípőlendítés és cipelés fejlesztése, mozgásmintáinak javítása. Edzéseimen többféle eszközt használunk a fenti sportcélok elérése érdekében. Meggyőződésem, hogy az testedzésnek elsődlegesen a mozgásintelligencia fejlesztése mellett az erő, mint képesség fejlesztésére kell irányulnia, ezért az edzésprogram túlnyomó részt erre koncentrál, de természetesen a rövid-és középtávú izomállóképesség és a robbanékonyság fejlesztésére is szentelünk időt. E cél szolgálatába a sajt testsúlyunkat, szabad súlyokat (kettlebell, barbell, dumbbell) állítjuk. A saját testsúlyos terhelés érdekében, az erre célra egyik legkönnyebben, lekevesebb sérülésveszéllyel alkalmazható eszközt a TRX-et használjuk.

A TRX Suspension Trainer a funkcionális edzés egyik alapeszköze, amely izomláncok edzését teszi lehetővé. A TRX egy mozaik szó, jelentése teljes testtel végzett ellenállásos edzés (Totalbody Resistance Exercise). A Suspension Trainer egy könnyen hordozható heveder-rendszer, mely mobil edzőteremként használható. A felfüggesztéses edzés (Suspension Training) jellemzője, hogy a felhasználó kezét vagy lábát egy felfüggesztési pont tartja, miközben a másik végtaggal a talajon támaszkodik. Ellenállásként a saját testsúlyt használja, az intenzitást a test talajjal bezárt szöge illetve a stabilitás adja. Ezáltal gyakorlatok százainak elvégzését teszi lehetővé. Alkalmazható bárhol, bármilyen fittségi szinten, és bármilyen fittségi célhoz. Használatával erőt, állóképességet, koordinációt, hajlékonyságot, és a core izmok stabilitását tudjuk fejleszteni. Az eszközt Randy Hetrick fejlesztette ki az amerikai haditengerészet elit alakulatánál, az ezredforduló körüli években. Fitness Anywhere nevű cégét 2004-ben alapította. (a definició forrása: Wikipedia)

Heti négy alkalommal van lehetőség a Fitpointban TRX edzésen részt venni, ezen edzések egymásra épülnek, edzésprogramozási szempontból kiegészítik egymást:
  • kedden és pénteken túlnyomó részt az erőfejlesztés a cél, kevés intenzív mozgással
  • szerda az intenzív mozgások napja, fókuszban a robbanékonyság és az állóképesség
  • a hétfő a TRX gyakorlatok technika csiszolása mellett nem titkoltan az izomnöveléshez szükséges terheléssel telik

Az edzéseken bárki részt vehet, mert úgy épülnek fel, hogy a feladatokat a 70 évesek és a 16-évesek is, a haladók és a kezdők is meg tudják csinálni, a különbséget pusztán a terhelés mértéke, a súlyok nagysága vagy a feladatok nehézségi foka jelenti. A TRX edzéseket olyanok is nyugodt szívvel látogathatják, akik különböző sérülésekkel pl. izületi-, izom- vagy gerincproblémákkal küzdenek.
 

 

Molnár Gábor

cross

Végzettségek:
  • testnevelő tanár
  • személyi edző
  • kosárlabda sportedző
  • úszás sportoktató
  • CrossFit Level 1 Trainer

Gyermekkorom óta fontos szerepet játszik az életemben a sport. Versenyszerűen kosárlabdáztam, 2001-ben sportösztöndíjat nyertem egy németországi sportiskolába. Ekkor határoztam el, hogy testnevelő tanár leszek. Az egyetem elvégzése alatt több edzői képesítést szereztem. 2008 óta dolgozom testnevelő tanárként és edzőként. A crossfit-tel 2010-ben ismerkedtem meg, főként a változatossága és sokszínűsége fogott meg. A crossfit segítségével egyszerre fejleszthető több alapképesség (erő, állóképesség, gyorsaság, robbanékonyság, koordináció), így méltán nevezhető komplex edzésrendszernek. Nemtől és kortól függetlenül mindenkinek ajánlom, aki egy változatos, intenzív csoportos edzésformát keres fittsége fejlesztése, visszanyerése céljából.

Mottóm: Az egyetlen, akinél jobbnak kell lenned, akit le kell győznöd, az nem más, mint Te önmagad
 

Felső Nikolett

alakformáló

2014-ben végeztem az IWI-n sportedzőként, azóta dolgozom a Fitpoint Mozgásközpontban aerobik oktatóként. 6 éves korom óta szerves rèsze a sport az életemnek. Szerencsés embernek tartom magam, hiszen azt csinálhatom, amit a legjobban szeretek,-a hobbim a munkám. Nagyon szeretek emberekkel foglalkozni. Az alakformáló óráimat a lendület,változatosság jellemzi, de természetesen nem hiányozhat a jó hangulat sem. Célom, hogy vendégeim számára megfelelően felépített, hatékony edzést nyújtsak, ami biztosítja számukra a folyamatos fejlődést. Mindig törekszem vendégeimnek átadni az energiámat és a mozgás iránti szeretetet.

Mottóm: Nyújtsd mindig a legtöbbet! Ne elégedj meg azzal, ami vagy! Próbálj meg az lenni, ami lehetnél!
 
 

Farkas Gábor

kettlebell

Gyerekkorom óta mozgok - mint egyébként minden ember, szerencsés esetben - de az utóbbi közel 10 évben már hivatásszerűen is ezzel foglalkozom. Előtte azért kipróbáltam, milyen irodában, napi 8-10 órákat dolgozni, ennek minden járulékos mozgásszervi hozományával, így 30 évesen már elég rendesen fájt a derekam. Aztán jött ez az orosz vasgolyó (kettlebell v. girya) és nagyjából szerelem volt első látásra, bár még mindig nem tudom, kölcsönös-e :)

Strongfirst (még régebben RKC) Girya (SFG), Bodyweight (SFB), Ground Force Method instruktor vagyok, Funkcionális Mozgásminta (FMS) specialista, mellette testépítés-fitness sportoktató, de foglalkozom kinesio tape-el is. Ezek mellett az utóbbi évek új szerelme a harcművészet, Brazil Jiu Jitsu formályában, itt jelenleg kék öves vagyok.

Az elmúlt években sok száz embernek segítettem már közelebb jutni a céljaihoz, legyen az akár fogyás, erőnövelés, vagy mozgásminőségbeli. Nem edzéseket tartok, ezek sokkal inkább tanfolyam jellegű foglalkozások, megtanulunk jól, helyesen mozogni, lélegezni, majd később a stabil alapokra építkezni, erőt, állóképességet szerezni.

Mottó: Egy dolog legyen annyira egyszerű, amennyire csak lehetséges, de semmivel sem egyszerűbb.
 

Elérhetőségek

8800 Nagykanizsa, Zrínyi Miklós u 15.

Tel.: (30) 419 7880

fitpointnk@yahoo.com

Nyitva tartás

  • Hétfő

    16.00.00 - 20.00
  • Kedd

    16.00 - 21.00
  • Szerda

    16.00 - 20.00
  • Csütörtök

    16.00 - 21.00
  • Péntek

    16.00 - 20.00
  • Szombat

    Zárva

Legfrissebb hírek

Hír még nincs létrehozva.